Benvinguts/des

El servei públic de l’aigua a Terrassa ja es presta a través d’una entitat pública municipal, amb el nom de TAIGUA. Hem culminat així el procés de municipalització de l’aigua, iniciant una nova etapa de gestió directa que ha esdevingut ja un referent per a moltes ciutats del nostre país i d’Europa.
L’empresa pública Taigua és garantia de qualitat, d’eficàcia, de transparència i de gestió del servei des de Terrassa i per a Terrassa, entès com un dret de les persones i no com un negoci.
Aquí trobareu els 8 grans compromisos que assumeix l’Ajuntament per encarar aquest canvi en la gestió de l’aigua. Dia a dia, treballarem per fer realitat aquests compromisos i per donar als usuaris i usuàries el millor servei possible, gràcies al bon equip professional i tècnic vinculat al servei públic que s’ha traspassat a la nova entitat. A Terrassa hem obert doncs, un temps nou i de progrés, amb l’objectiu de créixer en benestar, en qualitat de vida i en justícia social.
pexels-sebastian-sørensen-2853937
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Els compromisos de TAIGUA

1. Incrementar les inversions i millores en les instal·lacions i la xarxa de subministrament per prevenir avaries i pèrdues d’aigua.
2. Posar en valor la qualitat de l’aigua de l’aixeta i continuar millorant la seva acceptació com a aigua de boca.
3. Incrementar les polítiques ambientals per afavorir l’estalvi d’aigua i d’energia.
4. Mantenir estables els preus de l’aigua i ampliar les polítiques socials.
5. Assegurar la qualitat del servei i l’atenció als usuaris i usuàries.
6. Incorporar noves tecnologies i modernitzar les eines de gestió del servei.
7. Posar a disposició d’usuaris i usuàries la informació del servei i dels seus costos amb rigor i transparència.
8. Impulsar la participació ciutadana i un nou model de governança mitjançant l’Observatori de l’Aigua de Terrassa.
pexels-sharefaith-1231251